Reality-documetary

Jag har blivit hooked på Reality dokumentärer....

Är sjuk hemma i soffan...

sjuk förresten...fan, tror inte jag haft så mycket feber sen jag va barn.
strax över 39 igår kväll...var riktigt risig....

Inte kul. Något bättre idag....

...största skillnaden är att jag idag får ner febern med värk-tabletter.
Inte ens det funkade igår.

Blir att vara hemma i helgen och troligtvis måndag också...vi får se imorrn.

När man ligger och tråkar i soffan finns det en massa reality dokumentärer att glo på.
Kanalerna är fulla av dessa....

Real housewives of Orange County
Stockholm-Arlanda
SOS Gute
Plastkirurgerna
Gränsbevakarna Australien


Finns ju huuuuuuur mycket som helst...

Hmm...känns som jag kanske feberyrar...vette fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0