Embrace your life

Igår slog det mig att jag egentligen förmodligen är världens lyckligaste människa....
....bara svårt att fatta det ibland.

Jag har en fantastisk dotter, gillar min lägenhet, trivs jättebra på mitt jobb,
har bra kompisar och numer även en fantastisk tjej som jag gillar skarpt.

Så, då så.....är det inte bra så säg...???

Hur kan man vända det till något negativt?
Det är så mycket funderingar i Magnus lilla Nalle Puh-hjärna ibland så jag blir galen.

Jag har haft semester veckan som gått.

Och allt har liksom löst sig på bra sätt tycker jag....
....det var så skönt att vara ledig, sååååååååå skönt....bara släppa jobb-krafset för ett tag
och hämta lite nya krafter inför resten av våren och sommaren.
....det löste sig så bra med tjejen jag börjat träffa. Har haft mycket tid att lära känna henne och vara med henne och det känns otroligt bra. Hon är verkligen jättesöt och jag vill fortsätta träffa henne massor.
....lagt nytt tak på sommarstugan också.....inte så upphetsande kanske men avkopplande ändå tycker jag.

Later

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0