Fint väder, hosta och världens bästa låt

Slutet av veckan var bra tycker jag.

Fredagen spenderade jag i naturen....
...på en ö i skärgården utanför Enköping.

Fixade telefon åt två stycken ö-bor.
Seriöst är det verkligen de där dagarna med sol, behaglig värme och jobb ute i naturen
som man lever för och då man känner att man har ett grymt bra jobb.

En lite snorig dotter hämtades på eftermiddagen, vilket sen idag lördag hade utvecklats
till mycket snor och en ret-hosta som gjorde att den annars så sköna natt-sömnen blev som den blev....

Fredag kväll tillbringades på Vallby Institutet där företaget bjöd på middag.
Mycket trevligt, skoj, skoj....men jag drog vid 21-tiden för att åka hem och vara pappa.

Lördagen har bjudit på helt otroligt väder på eftermiddagen.
Har varit ute i mina föräldrars sommarstuga, klippt gräs, sjösatt båten. Skön dag.
Lill-ungen har ingen feber så hon är med men är inte så där riktigt i form.

Världens bästa låt...
Jag har skrivit världens bästa låt skit-många gånger nu faktiskt.
Senast i torsdags.....Den är så bra....Den är så fin.....
Jag blir vanligtvis helt förälskad i en ny låt, men kärleken liksom ebbar ut lite med tiden...
Helt j-a grym låt. Jag är så nöjd!
Kanske borde börja lägga ut lite låtar jag spelat in här på sidan.....hmm....kan bli så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0