Kort vecka med skön avslutning

Visst är det. Onsdag-Torsdag-Fredag.....inte mycket. Det orkar jag.

Helgen kommer att tillbringas i den kungliga huvudstaden med trevligt sällskap.

Tar med mig förhoppningsvis två kompisar härifrån och möter upp med en eller två i Stockholm.

Solen skiner, alla är glada, ölen är jättegod, uteservering och allt blir toppen....hmm.....let's hope so.
Tillfällen när man ska iväg med kompisar, festa, ha kul brukar oftast bli bra om man vill det.
Så jag går in med ett glatt humör så kommer det lösa sig.

Det har varit en så himla lugn helg förresten.
När jag har dottern hos mig så bokar jag inte in massa grejer vilket är skönt faktiskt.
Kan typ gå runt och strosa och inte göra något speciellt.
Skjutsa henne till hennes kompisar eller låta hennes kompisar komma över.
Måste säga att jag har blivit mycket bättre på att göra ingenting på sista tiden.
Det är faktiskt en sak som jag vill uppnå. Trivas med att göra ingenting och inte fara runt hela tiden
och hitta på sak efter sak efter sak efter sak att göra.

Tycker faktiskt att det går helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0