Det är som flera liv

Konstigt just nu. Jag har flera olika liv liksom....

...Det känns sjukt bra och as-roligt på jobbet.
Jag är jätte-inspirerad och tycker mig göra ett jätte-bra jobb.
Känner verkligen optimism inför framtiden. Det är kanon!!!!

Det är ner och botten med andra saker.
Ska inte nämna det här riktigt men mycket jobbigt just nu på sidan om.
Vill och ska ordna upp det så mycket jag bara förmår.
Skillnaden är nu att jag verkligen känner att det är dags att ta tag i saker.
Till skillnaden från förut är nu att jag fattar hur jag har hållit på alldeles för länge.
Daltat runt hit och dit och enligt gammal Ottossonsk tradition handlat efter
att få alla runt i kring mig nöjda och jag känner att det bara ger skit i slutänden.

Denna gång är den enda jag ska ordna något för mig själv!!!!
Jag är helt säker på att det är nyckeln till jättemycket jobbigt just nu.

Linda lät så himla glad idag. Det hände massa bra saker för henne.
Hon har fått en praktikplats i 6 veckor på en förskola som hon ser fram emot som f-n.
Sen har det löst sig med skoltidningen där hon var redaktör men fick hoppa av
för att redaktionsmötena inte gick ihop med hennes schema.
Det glädjer mig massa när det händer bra saker för henne.
Då njuter jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0