Facebook och möbelinfo

Har fixat en sida på Facebook.
Känns som att alla har det och när jag kommer på nåt nytt har de flesta hållit
på med det i ett par år, men vad kan jag säga....det är jag ;-)

Har lagt ut mina vardagsrumsmöbler på annons på Blocket
Hoppas på att bli av med dem och skaffa lite nya.
Skrev ju tidigare om att jag skulle åka till Trosa och köpa TV-möbel.
Så blev det icke!
Fick syn på möbeln på Ikea och såg då att den var alldeles för smal för min jätte-TV.
Endast för platt-TV var det tänkt.
Fick skämmas en hel hög när jag ringde upp killen och förklarade att jag helt missat
hur bred den var.....pinsamt....

Linda har hjälpt mig massa hemma senaste dagarna.
Vi har fyndat på fyndhörnan på Ikea, fixat skiiiiiiiiiitsnyggt matbord. (svartbrun så klart)
Dessutom garderober med inredning i sovrummet.
Möblerat om i sovrummet, fixat upp lampor, hyllor.
Bäst att hon ser till att flytta hit sen så hon får njuta lika mycket som jag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0