Fredagsfest å båt-tvätt

Fredagen körde på som sjutton.

Lämna Isa hos sin mamma, sen hem duscha och sen
for jag och Linda till Vallbyinstitutet för en föreläsning och middag med mitt jobb.

Vi lyssnade på Rickard Viking Flinga som suttit i fängelse i USA
i 20 år för att han sköt ihjäl en kille som våldtagit hans dotter.
En helt otrolig berättelse. 50 personer i publiken satt tagna i 2 timmar.
Blir till att köpa boken, definitivt.

Efter föreläsningen bjöds det på mat och vin i stora matsalen.
Riktigt trevligt hade vi.
Efter x glas vin beslöt sig gänget för att åka ner på stan och BMB
Vi stannade till hos Magnus för ytterligare förfriskning och sen vidare ner på krogen.

Var kul som sjutton tycker jag.
Träffade Jonas och hans granne Kjartan samt flera kompisar.
Obligatorisk kebabtallrik vid 2-snåret och sedan hem och lägga sig.

Jag hade verkligen jättekul.

Lördagen har mest gått åt till att vara trött tycker jag.
Gääääääääääääsp i soffan....
....har varit och firat min mamma som fyllt år. Det var kul.
Vi firade i sommarstugan med lite fika sen drog upp båten och gjorde rent den.
Linda gillade den där högtryckstvätten.
Hon önskade sig en i julklapp sa hon.
     

Efter avslutat uppdrag hämtade vi hem mitt gamla Supernintendo. Haaaaaaaa.
Bakfylle-super-mario.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0