Kurs dag 1

Har begett mig till Sånga-Säby kursgård på Ekerö utanför Stockholm
för 3 dagars kurs i ledarskap.

Detta var dag 1.
Verkligen jätteintressant.

Övningar, rollspel, gruppdiskussioner ungefär som jag hade tänkt att det skulle vara.
Trodde det skulle bli lite mer pinsamma grejer faktiskt, men inte än så länge.

Lång dag. Slutade vid ca 17.45.
Incheckning på rummet och en knepig hemuppgift till imorgon som kräver mycket tänkande.
Handlar om olika scenarion man blir ställd inför som ledare och hur man skulle reagera.

Gemensam middag kl. 19.30.
En timme kvar. Om en halvtimme ska jag och några nyvunna vänner gå ner till matsalen
och eventuellt smyga i oss en liten öl innan maten. Är sjukt trött faktiskt.

Linda blev sjuk och dan igår och imorse när jag åkte mådde hon inte alls bra.
Feber+halsont+förkylning typ.
Skulle vilja vara med henne när hon inte är frisk. Då behöver man bli lite ompysslad.
Skickar över en stor puss så länge till dig hjärtat!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0