Kurs dag 3

Tredje och sista dagen.

Vaknade som ett skott klockan 04.53 med 190% inspiration och fullt med idéer om
hur jag ska genomföra nästa teknikerträff....
....med klarvakna ögon satt jag och skrev ner mina idéer på datorn fram till klockan 06.00.
Sen va jag sjuuuuuuuukt trött.

Svettigaste hemuppgiften också....förbereda en 15 min lång presentation där vi inför
"regionschefen" skulle redogöra hur vi skulle driva en grupp för att få rätsida på ekonomin bl.a.

Dessutom ett rollspel där jag skulle sätta mig in i en roll som chef och en som medarbetare.
Bägge med olika förutsättningar.

Under förmiddagen fick vi också återkoppling på ett personlighetstest vi gjort tidigare.
Slående bra saker kom fram ur något som först bara verkade som massa blaj-ord på ett papper.
Hon sa ungefär: - du är lite så här, å lite så här å lite så här....och det stämde mycket bra.

I slutet av dagen fick vi veta att de observatörer som flåsat oss i nacken i tre dagar och antecknat
varenda liten ansiktsryckning vi gjort ska sätta sig och helt enkelt plocka ut de som det tycker
är mest lämpliga för att fortsätta utbildas. 20stycken var vi från början.
Det är bara att hoppas att de fått en positiv syn för jag skulle verkligen tycka det var kul att fortsätta.

17.15 gick jag in i hallen hemma och fick världens största kram av Linda.
Sköööööööönt. I love to be home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0