Möbel i Trosa

Jag har köpt en TV-möbel som jag ville ha.

Ikea-möbel fast begagnad.

Dock bodde killen som hade den i Trosa.
Kollade på hitta.se. 15 mil dit typ.

För det första va det ett bra pris tycker jag.
För det andra tänkte jag mig en väldigt trevlig lördag i Trosa tillsammans
med Isa och Linda. Tror det kan bli kul faktiskt.
Lite matsäck, lite lunch....lite bil-åkande....blir nog bra.

På lördag vill jag ha bra väder.....det skulle göra det liiiiiiiite roligare faktiskt.

Imorgon med! Då är jag och Linda lediga.
Sovmorgon är första prioritet, sen nån trevlig dagsaktivitet, men sånt är ju lite beroende
på vädret ju....hoppas på det bästa (även om det utlovades snö imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0