Tack-dagen

Hej min lilla blogg!

Idag är det tack-dagen.
Jag vill skänka ett par fina ord till folk som betyder mycket för mig.

Jonas
Jag tycker du är otrolig.
Du har ett stort tålamod och finns alltid till hands om det är något.
Vi har hamnat i liknande situationer senaste året och jag har haft
skit-mycket utbyte av dig.
Du ringer alltid upp när det är något, du kontaktar mig på eget
initiativ för att vara stöd när du vet att allt inte känns bra för mig.
Hoppas jag kan ge dig lika mycket som du ger mig.

Garne
Jag vill alltid ha dig i mitt liv som vän.
Spelar ingen roll vad som hänt så finns du alltid där som stöd.
Vi känner varandra riktigt, riktigt bra.
Så där så det aldrig någonsin är några konstigheter mellan oss.
Även om vi nu inte bor så nära varandra så känns det varje gång
vi pratar och varje gång vi ses som att jag alltid pratar med en person
som står mig väldigt, väldigt nära. Som jag kan öppna mig för och berätta
precis vad som känns jobbigt. Jag behöver aldrig väga orden inför dig.

Thomas
Det var sjukt länge sen vi sågs nu. Förskräckligt!!!
När vi pluggade träffades vi varje dag och det var speciella år i mitt liv
och jag är skit-glad att vi fortfarande har kontakt.
Jag är glad att vi inte bara pratar väder, vind och jobb när vi hörs utan
att vi kan berätta om vad som händer i våra liv, känslor och utbyta tankar och idéer.
Det betyder mycket för mig.

Sist men absolut viktigast....

Linda
Du överraskar mig på ett positivt sätt hur ofta som helst.
Visar fler och fler sidor som jag älskar.
Du inspirerar mig att vilja vara en bättre människa....mot dig, mot alla.
Ofta, ofta slås jag hur otroligt medveten och bra du är och hur mycket
jag ser upp till dig för ditt sätt att vara, ditt sätt att se på livet, andra människor.
Ju mer jag lär känna dig, desto mer älskar jag att spendera tid med dig.
Så mycket fina sidor i dig som jag känner igen i mig, det klickar på nåt sätt.
Jag kan vara mig själv med dig Jag känner att jag hittat en person som
jag verkligen klickar med, har samma humor som, samma tankar, samma känslor.
Vi möter varandra på så många olika plan, tycker om så mycket lika saker,
delar så många värderingar.
Du finns alltid där för mig och jag vill alltid finnas där för dig!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0