Ica Djungel-grytan

Handlade på Ica Grytan idag på väg hem från jobbet.

Strosade runt lite i början vid grönsakerna.....köttdisken....
...började leta efter kom-ihåg-lappen i fickan....
När jag tittade upp och in genom glasrutorna på kylen framför mig
fick jag se de mest grymma köttgrejer jag sett en affär ha i den här stan.

Det började med att jag såg en stor burk älgkött.
Oj då tänkte jag, det var värst....men inte så där väldigt spännande ändå.
En kyl med viltkött....

...efter jag började kolla runt så kom jag underfund med att det var väldigt vilt...
...alltså super vilt som i djungeln.

Detta kött såg jag i kylen:
Antilop
Springbock
Krokodil
Bison
Zebra
Känguru

Inte illa för en Ica affär på Önsta Gryta i Västerås

Kommentarer
Postat av: T

Jag tror att jag har läst din blogg förut och jag gillar fortfarande att läsa den...
du skriver bra!

2008-02-05 @ 19:18:41
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0