vecka 708

Trött som attans bananer fredag kväll......veckorna är minst sagt fulla kan man säga.
Spännande, kul men samtidigt tröttsamt.

Otroligt vilken skillnad det är från förra året när jag jobbade som tekniker.
Allt ska gå genom mig nu, listor, planeringar, utbildningar, personalfrågor, ekonomi.
Mycket att hålla i huvudet.
Det som driver är ändå på något sätt att jag tror på min idé, mig själv och att jag kan
få mitt team och min personal att trivas, må bra och prestera bra.
Så jag öser på så får vi se vart det bär hän.
Lyckas jag inte med det så är jag fel person på fel plats och det kan jag acceptera.
Låter som att jag går och väntar på att det ska gå åt helvete, men så är absolut inte
fallet. Jag tror verkligen på de idéer jag vill genomföra och hur jag vill driva det framåt.
Nästa vecka kommer troligtvis über-chefen och vi ska sätta lite grejer om tjänsten
som tillsätts från och med 1/3.

Idag är det lördag morgon och jag har varit uppe och tvättat sedan 06.30.
Vaknade med sjuk huvudvärk och feberkänslor....vi får se hur dagen utvecklar sig.
Gott var det att dricka lite vin igår men....kanske det man får äta upp nu...

Helgen verkar lugn faktiskt som det ser ut.
Lördag kommer gå till att vara hemma skrota, fixa lite.
Söndag ska Linda vara borta hela dagen på Spex och pappa och dotter ska ha lite
kvalitéts-tid tillsammans....det behöver vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0