Mingel-party

Usch va trött jag är.

Idag har jag varit hemma med en förkyld unge hela dagen.

Tappar så mycket lust när det liksom inte händer nåt.
Samtidigt är jag sjukt trött...vill sova mest.

Trött efter helgen eller för att det är segt att bara gå hemma?
Jag vet inte riktigt. Man hinner tänka mycket i alla fall.
Bra, dåligt, på lite allt möjligt.
Oftast blir jag mer sänkt när jag tänker mer....kanske värt att
lägga lite saker åt sidan istället och till exempel välja att
vara glad som nån vis person sa härom veckan.
Ibland måste man tänka för att komma fram till saker också
men nackdelen är när man fastnar i tänkandet och tankarna
stannar vid en massa om....om det vore si, eller om jag hade gjort så...
...bla bla bla....det är dåliga tankar. Leder ingenstans.

Shit, hela texten här är ju skit-rörig, typ som i min hjärna.
Massa folk som sitter där inne och babblar i munnen på varandra.
Ibland går den enes idéer fram, ibland den andres...
...ibland är det bara massa svammel tycker jag,
som typ mingel-ljudet från en fest. Svårt att urskilja nåt klart liksom.
Det blir mest ett sorl.
Ibland dyker det upp ett ansikte, ett leende, en person som jag tycker om,
ibland nån jag inte gillar, lite hur som helst. Ingen ordning helt enkelt.

Vad betyder allt det här då....ingen aning.
Måste vänta på att sorlet lugnar ner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0