Rekreation

Hade en pappa-och-dotter-quality-time i sommarstugan fredag-lördag.

       
          

Höst-rusk, tänd brasa och grilla marshmallows stod på programmet.
Det var faktiskt rätt nice. Det började med att jag tänkte ta med datorn ut,
men ångrade mig och tänkte att det var bättre att ta det lite lugnt bara och
inte hålla på och fixa massa. På väg ut märkte jag att jag glömt mobilen....
....valde ändå att inte åka och hämta den.
Det var rätt skönt. Finns ju vanlig telefon i stugan men det numret kan inte många.

         

Så en mörk höst-kväll....(ska försöka få det att låta mysigt)...lite mat,
kött och brunsås, grillade marshmallows och lite kex och ost....nice huh?
När Isa sen somnade var det jag, kolsvart utanför och TV.
Hittade en öl i kylen och tittade på Johnny English och nån svensk rulle samtidigt.
Ensamt? Ja, visst, men rätt skönt faktiskt...

På lördagen var det inbokat en skogs-promenad till allas förtjusta miner (yeah, right)
Det var faktiskt trevligt, tyckte nog vi båda till slut....men det tog lite bråk och gråt först.
      

      

      

Det var rekreation. Skönt att slippa dator och mobil för en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0