Byt ansikte och skjorta så är det lugnt sen....

Har haft en kanonhelg.

Fredag på Pitchers med Elina och Fredrik.

Såg VIK göra en riktigt jävla kanonmatch mot Leksand borta.
Vi kissade på dem i 2 perioder men gjorde inte mål på våra chanser....
....förlust blev det men hur skönt som helst att se ändå.

Hade svin-trevligt med mina två snuttisar ;-)

Vi fick sällskap efter ett tag av två snubbar som jobbar med Fredrik.
Något (eller mycket) överförfriskade var det nog länge sen jag fick
skratta så mycket. Otroligt vilka lirare...

Efter nån timmes funderande över Elinas piercing i läppen och att hon
som är så fin booooooooooorde verkligen ta bort den....
...så vänder sig *pip* till mig och säger:
"Ja, du skulle ju behöva piffa upp dig med nå grejer. Du skulle ju vara
snygg om du bara tog av dig ansiktet. Så ful är du"

Helt sjuk....Ottosson gapade ett tag, men mest av garv...
...i sammanhanget var det rätt kul men samtidigt jävligt dräpande...
Jag ska verkligen komma ihåg den till nåt lämpligt tillfälle.

Lördagen va lugn å fin med promelinad i solen och sen fika med kusinerna
med respektive.... :D
Lääääääääänge sen vi sågs, det va kul!
Var ute efter lite inredningstips i vardagsrummet....
....kommer fan inte ihåg vad vi kom fram till....
- fotovägg i hallen...
- accentfärg...orange...
- ev tapetsera fondvägg
- skita i att göra om de andra tre...
- nåt mer?

På kvällen var det samkväm hos Otto med my neighbour, Mike, Danne och Peter.
Kul som attans bananer....ut på Bill o Bob va trevligt.
Sen avslutade jag och Mike med två katastrofala timmar på BMB...vilket skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Just ja, mötte en snubbe som hade näsan i vädret så in i helvete...
Vi snackade musik, han va "producent och låtskrivare"....jaja...puss på dig också...
När han förklarat hur jävla bra han va ett tag kom en till skön kommentar:
"Å du....ett tips bara....skaffa en ny skjorta"
"Varför då?", sa jag.
"Alltså....lita på mig...gör det bara"

JAG TYCKER OM MIN SKJORTA.
Jävla idiot!

Nåja....

Söndag är till å hjälpa Stephan å flytta....måste klä på mig nu...

Pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0