Sunday morning and I feel fine

Kul har det varit....blev bråttom, bråttom i fredags.

Hem, duscha, värma sig med lite whiskey.
Fick skjuts av far ner till Pernilla.

Kämpa på och förfestade tills Elina ringde och vi gick på punk-rock-concert
på Sigurdsgatan. No Fun At All. Bra faktiskt. För kasst ljud för att jag skulle
uppskatta det mer. När man inte kan nån låt blir slamret mer som oljud
efter ett tag. Skit-bra ös och fullt på stället är aldrig fel.
En liten sväng på Billan avslutade fredagen.

Var faktiskt riktigt slö i lördags....den där sista ölen som man ska hoppa över....

Var lite så där lagom bakis-sur så jag tänkte att jag måste gå ner på
Musikbörsen och spela på nån räser-gitarr. Roger jobbade så han fick
guida mig lite. Problemet var att jag var faktiskt bakis på riktigt så det gick
åt helvete å spela. Skiiit....humöret var sådär....
Innan jag gick lurade Roger på mig ett ljudkort för 2500kr så dagen kändes kanon...

Gick hem en sväng och sen tillbaka igen för att fika/käka lite mer Roger när
han slutade....(mycket promenerande är bästa medicinen mot allt)
Käkade på Gränden, gick hem och gjorde mig i ordning.
Fisksoppa hos mor och far.
Blev hämtad av Pernilla så vi åkte hem dit och körde igång.
Roger kom + en hög med andra.


Ottosson blandade några "Mimmi"


Vi smög ut strax efter midnatt för en misslyckad sessiour på Pitchers
och lite mat på Burger Corner. Sen hemgång....

Sunday morning and I feel fine

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ser så grymt ut det där hörrödu! måtte det snart bli helg!

2009-01-28 @ 17:24:29
URL: http://www.tsound.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0