Yeeeees

Vilken seger!
3-1 borta mot Malmö. Man njuter i fulla drag.
Storbilds-TV på puben och Västerås-seger, så jävla rolig kväll som blev lite
tuff på slutet efter ett litet drink-race med Jonas men det gick aldrig överstyr.

Skitmycket roliga människor där också.
Jag ska köpa Pitchers när jag blir rik.

Förresten var Nemi i tidningen idag helt suverän.
Så skönt med lite perspektiv.

Lite trögt nu på morgonen känner jag men efter en tallrik Egg & Bacon
och 16 liter vatten kommer jag vara på banan.
Om en halvtimme blir det Early-Morning-Walk på ca 1 timme.
Får se om jag hittar nån kaffe på vägen.
Ikea med Pernilla efter lunch och julgransplundring med släkten i kväll.

Imorrn ska jag vara ledig ;-)

Kommentarer
Postat av: Lindy

Hahaha har ni redan blivit en liten ikea familj :P

2009-01-10 @ 14:41:51
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/
Postat av: magnus

hmm...eller hur... ;-)

2009-01-10 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0