Göteborgs-helg

Har haft en sjukt bra helg hos Thomas i Göteborg.
Jag behövde det. Behövde skratta lite, ha lite kul, komma bort, tänka på nåt annat...

        
   

Fredagskvällen ägnades åt lite catch-up hemma, really nice...
mat, vin, öl....lägga sig tidigt också...hmm....right....

Lördag 06.00 ringer klockan, vi måste upp, åka spårvagn ner till hamnen för
båten till Danmark ska ombord-stigas klockan 07.30....
Pigga (nja) och glada i hågen gick vi på och inledde med en grym
frukostbuffé. Thomas kompis Björn åt så jävla många bacon som jag aldrig
sett en människa äta....haha, men han var rätt lång också, mannen.
Thomas nr 2 var också med och vi hängde runt på båten, handlade
SPRIIIIIIIIIIIIIIIIt och ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL
och drack också en del....yeah!

      
     
      

Och, ja, vi träffade Nicke också....
....vackert väntade jag på alla barnen innan jag haffade honom....


Båten dockade strax efter klockan 3, taxi hem, vila var planen....
....hmm....nja....vet inte jag.....
Några öl senare gick vi hem till Björn för pizza och sen vidare till Rockbaren
Kul ställe, men framåt inte så sent på kvällen kände kroppen sig trött ändå...
Tidig morgon med första ölen vid ca 09.00 så det blev en tidig kväll.
  

Söndagen ägnades åt att vakna och väcka alla förlamade kroppsdelar,
äta lunch och bege sig hemåt på vägarna....inte alltför kul väder.
Regn som övergick i snöstorm och avslutades med slask.
     
     
     

Hemma vid 7-tiden nu på kvällen....har packat upp allting, satt mig i soffan,
tänt ljus, satt på soft musik.....ååååååååh.....så trött.....men glad.....grym helg!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja!!! Skoj är ordet, har haft så grymt roligt! miss u bro!

2009-03-08 @ 20:47:40
URL: http://www.tsound.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0