Hockey....

Efter en tillfällig sinnesförvirring på bandyfinalen igår är nu
ordningen återställd och det är dags för kvalseriehockey i eftermiddag.
Jag och min farbror åker på bortamatch - Södertälje - VIK

Känns aningen nervöst efter den klara hemmaförlusten sist mot Rögle...
Eller nervöst kanske är fel ord, men jag blir lite mer tveksam till om VIK
verkligen kan rubba elitserielagen som jag känt att de har kapacitet till.

Idag visar det sig, seger och kvalserien lever till 110%.
Förlust och det ser ut som Rögle+Södertälje kommer att klara sig kvar.
Dock brukar det alltid hända saker i en kvalserie och det skulle förvåna
mig om detta året skulle vara undantaget.

Än så länge kommer det sjungas i bussen som det gjort på de
senaste matcherna....

Leksands IF - sist i tabellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0