Hockeymåndag

Lycklig hockey-måndag....

Åkte på lunchen med en kollega till ABB Arena för lunch och köpa
kvalseriebiljetter till det fenomenala paketpriset av 500 riksdaler för alla hemmafajter.

Lugnt tänkte jag, men icke sa nicke...
Väl framme så var det slut....

Vadå slut?

Slut på "paketen" pga att hemmamatchen mot Leksand var slutsåld, vilket då gjorde
att själva paketet med alla matcher var liksom ur funktion.

Dock sa han i kassan, som jag tappat namnet på med som vi brukar boka lite
konferenser av där de hade restaurang tidigare att det eventuellt skulle komma
några till biljetter under dagen.
Efter att ha moffat i oss mat färdigt kom han ifatt oss på väg ut och sa att de har fått
in ytterligare 17st paket.
Yippiiiiiiiiiiiieeee!

Jag köpte 4st och min kollega 2.
Tur att Elina, Jonas, Erik har världens mest omtänksamma kompis!

På eftermiddagen fixade världens bästa Jonas buss-platser till premiären
på hovet på fredag då Västerås möter AIK på bortaplan.

Suveränt. Kvalserien äger!

Kommer bli en rolig månad framöver.

Kommentarer
Postat av: Lindie

Va skönt att du känner dig piggare!



Kanske orkar ni med en bowling dag på lördag förmiddag?

2009-03-10 @ 18:32:07
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0