Höjden av ensamhet

Elina kom förbi här igår.....nice, men hon var inte så pigg stackarn....

Såg sjukt hängig ut....Pernilla ligger hemma och snörvlar....
Man kan ju nästan tro att man skulle ha lyckats med nåt, men jag vet inte.
Min förkylning och jag har nästan blivit kompisar nu när den suttit i så länge.
Skulle nästan kännas lite tomt om den försvann.

Hmm....så resonerar en singel-kille.....haha.....

Höjden av ensamhet.......bli kompis med sin förkylning....


Ja kära nån....

Elina fick en kopp välgörande te coh en smörgås sen fick hon åka hem
och bädda ner sig. Jag satt här och trampade lite oroligt, ville typ hitta på
nåt men ändå ta det lugnt....var lite sällskapssjuk.

Messade Jonas han ringde, slutade med att min snälla far skjutsade
ner mig till Jonas och vi gick ut och tog en öl.....eller några öl....
Robe och Fredrik kom förbi.
Billan + Harrys....hade svin-kul....riktigt kul....skrattade mycket....
Det är bra skit!

Idag är jag så jävla ledig, typ ap-ledig, svin-mycket ledig och
det är sååååååååååå skönt.

Ska ner till Jonas på eftermiddan. Det blir supporterbuss till
Hovet och kolla när VIK krossar AIK på bortaplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0