Ledig dag 1

Fokus dag ett var på att hitta energi.

Tog det luuuuuuuuuuugnt imorse, välbehövligt...

Lång promenad i helt undebart väder....riktigt najs....
     

Köpte en gay-latte på Waynes och strosade hem.

Lunchade med Cheyenne. Hade en del att prata om.
Det var verkligen bra. Gillar henne. Kompisar man gillar ska man försöka behålla.

Var förbi mormor som fyllde 99 år igår.
Hipp-hipp hurraaaaaaaaaa!
Eller nja....hon slutade fylla år för rätt många år sen, men hon fick i alla fall lite
choklad...det brukar vara uppskattat.
Ska faktiskt försöka ta henne på promenad på fredag om vädret är bra.
Tror det var sjukt länge sen hon var ute. Det är ju hemskt när man tänker på det.
- Har du hittat nån fin flicka nu?
Den frågan kom ca 10 gånger vilket den gör varje gång jag kommer....
- Du som är så fin är ju värd att ha en fin flicka!

Ja, det kanske jag är?

Ganska många som säger att jag är bra....Cheyenne, Pernilla, Elina, Jonas...
Det måste ju ligga nåt i det ändå????

Jag är fan bra!!!!!!

Elina skulle komma förbi på kvällen men hade fått trött och pack-sjukan, vilket
innebär att man måste packa samtidigt som man är trött vilket resulterar i nån
slags soff-mysbyx-koma. Hoppas det släpper... ;-)

Nu ska jag ner och äta lite + dricka en glas rött med Jonas, Vicky, Pernilla.
I like!

Ledig dag 1 har verkligen varit bra. Har fått mycket energi....jag behövde det.

Kommentarer
Postat av: FredRock

Du e fan Bäst!

2009-04-05 @ 00:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0