RAM-minne

Känns som jag skulle behöva en dos....

Denna vecka är ju vansinnig på nåt sätt....

Eller jag vet på vilka sätt. Kan kanske skriva om det senare i veckan.
Förändringar som tar oerhört mycket kraft på jobbet, samtidigt är
Isa här vilket är jämt skit bra men jag känner inte att jag är riktigt närvarande
när det är så mycket andra saker som tar min energi och uppmärksamhet.

Hostig unge dessutom. Tror hon är inne på tredje veckan nu, till och från.
Pigg annars dock...träligt är det ändå....mera meck och fix om hon är sjuk imorrn.

Undrar vart gränsen går?

Morgondagen är dagen D, the day, dagen med stort D.
Vad ni vill.

Skulle vilja hoppa fram ett par dar faktiskt och skippa onsdagen.
Lär ju inte gå så det är bara att ta tjuren vid hornen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0