Otto-tåget

Tror det är dags för nån slags ändring ett tag i Ottos liv.

Tar inte till vara på det.
Måste skapa något som jag trivs med och som jag gillar.
Beror på olika saker....jobb, vänner, ensamhet, kärlek....
Går runt och är allmänt "inte nöjd" tycker jag.
Måste trivas med situationen som den är.
Göra något bra av det.

Starting now

Bra att vara sjuk och hinna formulera tankarna lite grann.
Behövs faktiskt....tycker jag.

Lista upp de saker man mår bra av, de saker man behöver i livet
...som jag mår bra av....som jag tycker om att göra.
No regrets!

Måste starta tåget, Otto-tåget.
Jag gasar och bromsar.
Jag bestämmer farten.
Jag bestämmer vilka stationer jag stannar på och vilka jag kör förbi.
Jag bestämmer vilka som får åka med.

Är det bara ett "ego-train" eller får nån följa med....????

Kärlek är något som fattas mig mycket...
...självklart vill jag ha med någon på min resa.
Tänker inte ta med någon som känns sådär...
Tänker inte ta med någon för att vara snäll..
Tänker inte låta nån följa med som inte vill
Tänker inte låta nån följa med som bara vill vara snäll

Viktigast är att det är jag som kör!

No God Above Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0