Som en tapet sitter du fast!

...jag drar lite längst ner, får loss en bit men icke...
...kvar sitter skiten ändå.

Jag låter den sitta kvar. Tapeten är ju ändå ganska fin.
Jag tycker mycket om tapeten. Den är väldigt fin faktiskt.

Det går ett tag, nån vecka, ett par veckor.
Tänker inte så mycket på tapeten, men sen får jag syn på den igen.
Snygg är den faktiskt. Väldigt fin måste jag säga....

...men den borde tas ner för den passar inte riktigt in.
Den har fel färg på nåt vis. Jag borde dra ner den...
....försöker igen dra bort den. Den lossnar lite men inte hela.

Jag tycker ju om den ändå.
Fan....

Hur mycket jag än vill ha den kvar så får jag inte den att passa
ihop med resten. Tapeten måste bli i en annan färg om det ska funka.
Den är inte helt fel, bara lite nyans-fel....

Drar lite mer...

Skiter i den ett tag nu. Tapet-jävel....

Den sitter ändå kvar. Den sitter ändå kvar.
Ont i magen.
Klarar inte att ta ner den just nu. Gillar den för mycket.

Som en tapet sitter du fast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0