Happy fathers day

Grattis alla pappor....stora, små, starka, svaga, fattiga, rika....idag är det vår dag!

Några valda citat ur min fars present...



"Jag brukade föreställa mig djur som sprang under min säng.
Jag berättade för pappa och han löste problemet snabbt.
Han sågade av benen på sängen."


"En god far är en av de mest oomsjungna, ohyllade, obemärkta,
och ändå en av de mest värdefulla tillgångarna i vårt samhälle."


"Alla män kan bli far, men det krävs en speciell person för att bli pappa."


"Det finns tre stadier i en mans liv;
...Han tror på tomten
...Han tror inte på tomten
...Han är tomten."


"Det finns en särskild plats i himlen för pappor
som går och shoppar med sina döttrar."


"Vad vi blir beror på vad våra pappor lär oss på lediga stunder,
när de inte försöker lära oss."


"Pappa var ett stort barn som jag hade när jag var liten"


Kommentarer
Postat av: Hasse

Åhh! Den var fin den om pappor som shoppar med sina döttrar! Det är min pappa det!



Hoppas du får en fin dag pappa-otto!



KRAM

2009-11-08 @ 13:12:44
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0