Idéer

Varit hos min jobb-coach idag igen.

Kände liksom att jag behövde sortera alla miljoner tankar som finns i huvet...
Blir mycket ibland...börjar närma sig slutet på jobbet nu och jag måste komma
till skott med saker och ting...

...det går ju framåt men, men....nån slags sortering...

Fick egentligen omdömet att jag var världsmästare på att plocka fram idéer om
vad jag kan hålla på med...finns ju hur mycket uppslag som helst, och många
saker som är bäriga och kan bli riktigt bra.

Finns också en risk att jag kommer sitta med alla hundra idéer när jag blir 65 år
också om jag inte gör något av dem...

...såååååå.....tänk inte mer Otto....GÖR!

Firade mitt nya avstamp med att fixa A3-papper där jag ska rita kartor, figurer,
dra streck, linjer...skriva check-listor...allt ska ner på pränt, sorteras och göras nåt av.

Kommer bli grejt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0