Kolbäck

Westerqwarn utanför Kolbäck bjöds på besök igår av mig, Lina och Anna

Allt för att se my neighbour, Micke och hans Zleezy lira.

Riktigt kul att se.
Måste säga att han sjunger grymt bra, pojken.
He's got the voice.

Jag kommer aldrig släppa honom nu.
Han ska få sjunga på alla låtar jag skrivit senaste året.
Tänker kedja fast honom!!!

He's mine


Det första man tänker när man åker på fest i Kolbäck är typ...
...ja, ja....ute på landet...dricka dunk, slåss och spy i ett hörn...

Tror vi fick se lite av det alla fall.

Drack gjorde folk nåt så kopiöst...haha....
Kära nån....men kul hade de.

En glas-flaska i huvet på en kille vid 23.30-tiden.
Den stygga snubben fick lämna stället.
Den andra stackarn fick en ruggigt fet bula i pannan kan jag säga...aj, aj...

Lite små-fajter ute på terassen, men rätt många vakter där så det var hyffsat lugnt tycker jag.

Nykter igår igen.
Inte nån alkohol denna helg. Känns helt okej.
Jävligt skönt och vakna pigg istället för den vanliga halv-sega-dagen-efter-kroppen man brukar
få släpa upp ur sängen.

Söndag betyder umgås lite här och där.
Lunch med Jonas och Fredrik och sen lite fika med Calle.

Ny vecka imorrn känns inte ens jobbigt....
....det börjar bli nära miljöombyte nu!
Riktigt nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0