Jag hade lite kladd på armen

....kladd efter ett plåster....

....precis i armvecket, kom att tänka på en tatuering.

Jag är sugen faktiskt, har varit ett tag. Svårt att hitta nåt som känns riktigt bra.

http://www.yourmeatismine.com/ - grymma tatueringar helt i min smak
....snubben finns dock i Montreal, Canada.......hmm.... 

Pga allt som händer i mitt liv just nu känns texten "I am my own god" eller nåt lockande.
Låter det kaxigt, självupptaget, egoistiskt????

För mig handlar det om att ha inre styrka och lyssna på sig själv och inte handla efter vad andra tycker,
bejaka sin egen vilja och inte leva efter att göra det bra för alla andra och då glömma bort sig själv.
Det är viktigt för mig just nu att finna och söka den inre tryggheten och lyssna på mina egna känslor.

En annan sida av det är att jag är ateist och inte troende.

Är inte riktigt framme vid tatuerings-stadiet än, men det närmar sig.... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0