Right there in the middle

Men nu blev det 2 sammanträffanden under de senaste dagarna.
Härom dagen chattade jag med en tjej i USA som jag haft kontakt med sista åren då hon från början skulle sprida en demo till mitt förra band, Leash. Vet inte riktigt vad det blev av det, men vi brukar chatta ibland.
Hon har nu flyttat från New York nånstans till södra Texas.

"Skönt, sa jag, då svänger jag förbi nästa gång jag är i området".
"Kul! Ska du till USA?", frågade hon.
"Nä, inte närmaste tiden", sa jag.

Men vadå. Tänk att åka dit! Det skulle ju vara riktigt grymt. Fantatsiskt land att se tror jag.

Någon dag senare hade en kompis, Jonas, läst min blogg om tatueringar och snubben som gör de i Montreal.
"Vi får väl sticka dit", sa han. "Så tar vi New York och LA samtidigt och bilar emellan."

Ja Tack!

Varför inte. Jag tände direkt! Nu vill jag....vill.....vill...vill....vill....vill......

Sakerna har ju inte med varandra att göra och inte ska vi till södra Texas vad jag vet, men nu blir det planering av för en månads lång tripp nästa vår om allt går som det ska. Men det ska ju skjutas till lite kosing så vi är inte riktigt där än, men det vore en riktig höjdare!

Måste skaffa cowboy hatt om vi ska förbi södern. Eeeeeeeeeeyhaaaaaaaa!
image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0