Flytt å snor

Jo, det blev en rolig dag idag.

isa var snorig och hängig (ev. lite feber också) imorse och kunde inte gå till förskolan.
Jag messade hennes mamma som lyckligtvis ställde upp som barnvakt,
vilket gjorde att jag kunde hjälpa älsklingen Linda att flytta.

Tur var det tycker jag. Alltid dålig idé att ställa in när man erbjudit sig som flytthjälp.
Har  dessutom varit skitnöjd hela dagen för att mitt hals-onda har försvunnit.
Haha, skönt. Inte sjuk vill jag bli.

Flytten gick bra faktiskt.
4-5 stycken var vi och allt var prydligt packat.
Linda var fortfarande lite förkyld å hängig stackarn....jaja....det går över.

Känns lite tråkigt ändå...skulle vilja vara med henne å packa upp och hjälpa till,
men inte blir det så heller....hmm....I don't like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0