I'm tha boss

Lite låtsas-chef har jag varit denna vecka liksom v.27+28.

Inte låtsas heller utan helt enkelt har jag vikarierat som servicechef när
min ordinarie har varit på semester.

Kul, lite annorlunda, stundtals ganska slappt, stundtals vansinnigt mycket.
Lite konstig tjänst men nytt och intressant.

Skönt att känna att man ändå är den som måste ta besluten, samtidigt som det är
själva haken; att det just är man själv som står där och måste stå för det man beslutar.
Lite lättare att gömma sig bakom en annans rygg med sina åsikter och sånt annars.

Jag gillar det, faktiskt.....stundande omorganisation under hösten, vi får se vad det kan ge...
...hoppas på nåt kul. Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0