Jobbig jobb-vecka på jobbet

Alltså igång efter semestern....1 vecka.....oooeheyyy.....
....kunde varit roligare, men kunde varit tråkigare också.

I onsdags fick vi reda på att 13 stycken förmodligen kommer att bli uppsagda
pga att vi får mindre jobb nästa år....kändes väl inte helt bra faktiskt.

De orter som drabbades var Enköping och Sala och där jobbar ju inte jag,
så på det sättet kan man väl kanske glädjas lite, men känns ändå tråkigt för de drabbade.

Haft så himla skön vecka med Linda. Fantastiskt. Super. Gillar henne massor verkligen.

Idag kom lilla barnet till mig. Direkt innan jag hämtade henne hade hon ramlat ner från
en klätterställning och stukat foten som det verkar. Haltar gör hon, ganska mycket faktiskt.
Jag ska avvakta till imorgon för ev. åtgärd och doktors-besök. Vi får se helt enkelt....
...hmm.....hoppas det blir bättre. Hon blev ledsen när jag sa att jag skulle ringa doktorn, stackarn.
Det är väl som det är. Vi avvaktar till imorgon hur som helst.

På onsdag nästa vecka händer nåt spännande.....Jag fyller år.
Eller spännande, och spännande, så himla kul är det väl kanske inte. Men trevligt.
I helgen ska jag och dottern baka och äta bulldeg så vi mår illa. Det tycker jag är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0