Kalas-helg

Kalas va det.

I lördags....

Typ 15 stycken glada människor samlades hemma hos mig,
hälften Lindas vänner och hälften mina kamrater.

Efter 3 påsar chips, chilli-nötter, en hink bål och en hel del öl blev det utgång.
Stoooooooor-taxi hämtade och körde ner till Konrads.

Inte har jag varit där heller, förrän nu.
Det var trevligt tycker jag. De kompisarna jag har som är äldre....hmm....
...eller alltså inte lika unga menar jag.....följde inte med utan valde andra ställen.
Jag och Jonas följde med Linda och hennes kompisar dit.
Vi körde på, rocka loss, skaka rumpa, drack drinkar, Ottosson blev trött.....
....sen gick vi hem.

Jag och Linda avslutade med en Sub och en taxi vid 01.30-tiden.
Hade verkligen en jätterolig kväll.

Söndagen gick åt till att sova, bakfyllepromenad, bakfyllelunch på stan,
bakfylleshopping på clas ohlson och bakfylleinspelning.

Linda åkte och jobbade på eftermiddagen och jag spelade in lite vackra allster under
eftermiddagen och kvällen.
Blev förbannad efter ett tag för att det gick dåligt och för att jag var trött, så då gav jag upp.


Bilder kommer under veckan om kvalitén duger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0