Rock 'n' Roll

Jag repade igår, med Fredrik och Fluff.

Det var sååååååååååååå kul.....

....shit vilken abstinens....helt sjukt....

Det var så j-a kul....har intalat mig själv att jag inte behövde spela så mycket
och ärligt talat var jag lite trött på det också....
....jämt strul med tider, alla kan inte samtidigt o s v....allt sånt drar ner.....
....men när man väl står där och lirar är det så sjukt kul.
I love to play!
I need to play!

Spelade med ett band i Västerås mellan 2000 - 2003.
Leash hette det.
Är bästa kompis med gitarristen där och vi har nu börjat skriva låtar till ett nytt projekt.
Visserligen kommer jag inte repa så ofta eftersom Jacob bor i stockholm, men ändå...
....Jag behöver har lite rock i mitt liv.
Fredrik och Fluff spelar redan i andra band men jag hoppas de har lust att lira nån
mer gång för jag fick absolut mersmak.

www.megabitch.nu - Megadeth coverband med mig, Fredrik, Fluff'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0