Spaken till vänster om ratten

....kallas i dagligt tal för blinkers.

Ganska bra uppfinning faktiskt. Den visar liksom för andra trafikanter vart
man ska köra så att de kan anpassa sin körning efter det.

Fiffigt va?

När jag tog körkort var det ganska viktigt det där.
"blicken-pilen-filen" ekar fortfarande trots att det var drygt 9 år sen nu.

Undrar vilka ord som ekar hos hälften av de bilister jag mötte idag lyder?
"sväng först-blinka om du får dåligt samvete"

Whyyyyyyyyyyyyyy is this such a big problem?

Förresten......

....är jag på skit-dåligt humör
.....saknar jag Linda som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
.....kanske jag visst blir förkyld.....är hängig och snorig nu
....GRRRRRRRRRRRRRRRR

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0