Tragiskt besked

Idag fick jag reda på att en nära vän till familjen omkommit i en olycka.
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=582009

22 år gammal ska ingen behöva lämna tycker jag.

Vi har träffats otaliga gånger under min uppväxt,
våra föräldrar ses fortfarande.

Jag har alltid tyckt väldigt bra om hela familjen och hållit mig uppdaterad
på vad som hänt i deras liv.

Det känns otroligt orättvist......stoooooooooooor klump i magen.

Han va en fantastisk kille som gick sin egen väg och stod för sina värderingar.
Han hade stor respekt hos mig för hur han var som människa.

Tänker på hans familj och hur fruktansvärt det måste kännas att förlora en familjemedlem.

Jag känner otroligt medlidande och stor sorg idag.
Verkligen, verkligen jättejobbigt!

En svart dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0