Trött i ögat

Trött i ena ögat - det kliar.

I det andra också....det kliar....

Undrar varför???
Har egentligen kliat typ hela sommaren och våren från pollensäsongen och framåt.
Eller pollen är det väl allt som oftast men jag brukar verkligen inte reagera så här mycket.

Det hjälper med allergimedicin, men det kan jag inte trycka i mig för jämnan.
....hmm....ska avvakta tills efter helgen, annars ringa farbror doktorn och fråga
så det inte är nån slags inflamation eller nåt.

Feber och ont i halsen har det varit sista dagarna...för Linda.
Stackars....hon ska flytta imorgon fredag och är sjuk. Inte kul.
Jag ska hjälpa till och fick själv halsont i morse, kan bli en riktig höjdare.
Förresten så hämtade jag Isa idag, hon hade ont i halsen....
hmm....som sagt, kan bli en riktig höjdare imorgon.

Den som lever får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0