Balett och migrän

Har aldrig varit med någon som har migrän förut.
Linda hade det igår kväll.

Hon har inte haft det så länge i sitt liv och får det typ 1-2 gånger per år max.
Inga bra tabletter fanns hemma.
Det enda som fanns var en blöt handduk och sällskap.
Sjukt ont i huvudet.....verkar ju vara en mardröm.
Jag är lyckligt lottad som inte har det i alla fall.

Igår var jag på Isas balettuppvisning. Fantastiskt!!!!!!
Helt ljuvligt med 12 små vitklädda balett-dansöser med vita änglavingar som struttade
runt och gjorde ett jättefint nummer.
Jag höll verkligen på att få panik innan när jag kom dit med andan i halsen 2 minuter
före och dörren var låst!!!!
Jag ringde alla jag kände som va där inne men ingen svarade.
Stackars lilla pappa blev nästan gråtfärdig.
Sen anslöt i allafall ca 5 personer till i vårt lilla utelåsta-gäng och alla stod förbrilt och
ringde i sina mobiler ända tills en kvinna fick tag på sin make som kom och öppnade.
Pust!!! Såg hela Isas framträdande och det gjorde mig jätteglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0