Jobbijul

Jobb-i-jul....

Har jobbat juldagen, annandagen, mellandagarna.
Ska även köra nu i helgen 29-30/12.
Sen är jag ledig en vecka.

Ska bli skönt.

Tänkte annonsera nåt mer kul här snart men får vänta lite tills det blir officiellt.

Imorgon blir det hockey....VIK-Rögle.
Troligtvis mycket folk vilket alltid ger bättre stämning.

Ringde Jonas idag för jag tänkte han skulle hänga med men han va i Norge,
gick runt på en gata i nån konstig stad och va full sa han.
Sen hade han krockat sönder sin pappas bil också.
Men jag är glad att det gick bra, han hade fått sladd på en glashal väg uppe på en bro.
Bron svängde men inte bilen. Sladd in i räcket och sen runt, runt, runt, runt.
Han och Kjartan och Christoffer Robin (Kjartans son) var välbehållna vilket var tur.

Är nöjd med julen. Har tryckt i mig mat som aldrig förr.
Har blivit rätt fet förresten...det kanske låter illa att säga så men jag har
gått upp i vikt helt enkelt. Senaste halvåret. Ska verkligen ta nya tag nu efter nyår.
2-3 gångers träning i veckan är det som gäller och inget godis och fikabröd
om det inte är något speciellt. Räknar med att vara nere på matchvikten till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0