Lite så där

lite så där inte helt pigg faktiskt.

Åkte hem efter lunch idag, känner mig febrig, hängig typ...
...seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg....

Verkar som det är rätt många som känner likadant.
Har möte imorgon bitti på jobbet så inga sjukdomsutbrott vill jag ha nu.

Är skiiiiiiiiträdd för World of warcraft.
Linda spelar det...
...för ett par månader sen gjorde jag en gubbe som jag kör med ibland.
Är rädd för det är så j-a kul. Jag blir helt sjukt fast.
Kära nån. Totalt inne....I love it.
Försöker hålla mig ifrån ändå. Skulle kunna sitta hur länge som helst.
Jag har gjort en dvärg som heter Ful-Otto.
Han har rött hår i hästsvans, grymt coolt skägg, en stor yxa och pratar skottsk-brittisk-engelska.

Skön snubbe.

Hur som helst satt jag som klistrad hela kvällen igår men insåg fram emot kl.22
när Linda stängde av teven att jag borde kanske titta upp från skärmen.
Hemsk jag kände mig!

Ska försöka pigga på mig lite nu tills imorgon och vila, vila, vila och så lite vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0