Nu är det nära

Nära julklapparna.

Tomte skippas nog i år. Det blir mina föräldrar, min bror och Linda på julaftonskvällen.
Linda är dessutom rädd för tomtar.


Hmm...ja, ja....många tomtar ska nog glädja i många hus även denna jul.

Känner mig så j-a stressad inför allt som är kvar att göra.
När jag tänker på det så är det väl egentligen inte så mycket men ändå....
....har några julklappar kvar, ska handla mat, köpa julgran.......
....sen har Isa feber också så det går inte att flänga runt lika mycket då heller.

Linda har fixat skitmycket här under veckan. Det känns sjukt bra och allt hemma
med pynt och bak och städning och sånt är under kontroll.

Förresten har jag fått 2 intressanta grejer att fundera på vad gäller jobbet tills efter jul.
Blir till att väga hit och dit så får vi se vart det slutar. Lär väl berätta när det blir något
officiellt åt något håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0