Nu är det uppåt

Känns lite skumt. Är sjukt i gasen känner jag.
Julen närmar sig och jag är på svin-bra humör.

Köpte julklappar igår till mina föräldrar, min bror är klar och Isa kommer få en hög.

Linda kvar.....hmm.....har sjukt mycket idéer faktiskt. Nästan problem åt det hållet...
fast man kanske ska vara glad att det finns mycket att välja mellan istället.
Glad kommer hon bli i alla fall.

Sen har det löst sig med julplaneringen också, den satt hårt inne.
Isa kommer fira julaftonskvällen med sin mamma som det var planerat från början.
Hängde lite i luften allting pga att hon ev. var tvungen att jobba.
Nu är det fixat.

Jag och Linda kommer först åka med Isa till hennes mamma och fika lite på dagen,
sedan hem till Lindas släkt på eftermiddagen för att sen sluta hos mina föräldrar på kvällen.

Missade julbordet på jobbet förra fredagen pga inspelningen av Ghostnail.
Inte ledsen för att jag valde inspelningen men börjar känna att det är gott när man får
gå ut och äta julbord för det finns så sjukt mycket mat.
Visst gör man mycket hemma också men det går inte att mäta sig med ett julbord på en
restaurang direkt. Nästa år gör vi ett nytt försök.

Hur som helst blev inspelningen bra. Jag är väldigt nöjd.
Har dock inte kunnat börja mixa än pga att jag har en för gammal version av Cubase.
Den nya kostar skjortan att köpa....för det är ju så man ska göra väl ???? -;)
Inte ladda ner och dumma sig...

Åh, jobbet mitt....nu är det nära.....skulle kunna få en riiiiiiiiiiktigt bra julklapp.....
....hmm....törs inte säga någonting så har jag ingenting sagt.....väldigt hemligt allt det här....
Det som lever får se...


Idag är det fullt program:

  • Julbak/tvättning/städning (lussebullarna är på jäsning)
  • Hälsa på mina föräldrar om de är hemma, Isa vill det.
  • Isa och jag ska titta på Lindas dansuppvisning i Västeråshallen 14.30
  • 16.00 börjar Djungelboken på Teatervästmanland


Jag gissar att vi sover i en stor hög fram emot 19-tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0