Saturday morning

Löööööördag.....

07.14. Kan inte sova.

Tog en jääääääätte whiskey när jag kom hem igår vid 22-tiden.
12-timmars pass.....inte helt ovanliga när det gäller studioinspelningar.

Det var det sista på min Highland Park...... :(
Tur att det är jul snart.
Önskar mig en ny sån flarra och en gammal telefon.
Kolla
Finns på Gubb-dagis från Insjön.
Telefonen alltså, whiskeyn lär man inte hitta där.

Klockan 10 körs det igång idag....håller på tills????? vem vet.
Inte så länge skulle jag tro, kanske fram emot 17-tiden eller så, vi får se.
Vi ligger bra till i tid i alla fall, mycket blev klart igår, inga fadäser. Skönt med bra start.

Nu ska jag brassa kaffe och fortsätta läsa tidningen.
Installerade precis Internet Explorer 7....ser ju exakt ut som Firefox som Linda kör.
Helt otroligt likt.....jaja, har nån annan hittat ett vinnande koncept så är det väl bara att köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0