Cowboy-semester

Nästa vecka inom räckhåll, vilket innebär färd till High Chaparall
utan för Jönköping i min kompis Jonas föräldrars husbil tillsammans
med hans son och min dotter.

kul tror jag.

pappa får leka ko-bojsare...

....det är liksom aktiviteten för denna semester,...annars behöver jag vila känner jag

'Träffade flickvännen idag, åååååååååh, hon är så grym.
Gillar, gillar, gillar, gillar, massor......

Det är lite slitigt när det blir lite av och på varannan vecka beroende på att jag har dottern,
men det är så det är just nu.

Jag har stoooooora framtidsutsikter med min flickvän, hon är så bra.
Ger mig jättemycket jag vill ha och är bara helt bäst.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0