Rosa fest, ryggskott och jobb

Freeeeeeedag, det var ju sköööööönt.....

Vaffö?

Min käresta kom till mig, Magnus lagade en amazing veggi lasagne,
skit-god, Det tyckte jag.....Linda med.

Men vadå, hon hade fått ryggskott, typ....
...eller liksom svin-ont i ryggen. Kom med krycka och hade halvt som halvt ingen känning i höger ben.
Oiiiiiiiiii, jag blir orolig jag....men hon lugnar mig ändå.

Hennes pappa är rygg-knådare så han vet vad som gäller.
Starka värk-tabletter var ordineringen.
Gav lite yrsel men annars var det uthärdligt.

Det som sänkte lite var lördagskvällen då vi skulle åka till Skinnskatteberg för att gå på
fest hos Lindas bästa kompis....hon hade sett fram emot den såååååååå länge....
.....men inte dricka tillsammans med dessa piller.....
.....inte dansa med krycka och rygg-värk....
.....kvällen blev inte så sen, ingen kunde festa på eftersom jag körde....
.....det var trevligt ändå tycker jag.

Tema-fest var det också. ROSA......oooeeeheeeeeeeyyyyyy.....
Som Lindas pappa sa när vi lånade hans bil och han fick se min rosa tröja...
"Det krävs en man för att bära upp en rosa tröja, alla klarar inte det"
Vet inte vad det betydde men tydligen klarade jag det.

Kände mig sjukt obekväm med att ha rosa kläder innan, kändes inte alls som min stil,
men se det var helt okej. Gick runt på ikea innan i en knall rosa tröja. Alla glodde, men det var okej,
jag kände mig skit-snygg! Ska skrota den second-hand-tröjan och köpa en riktigt snygg rosa skjorta.
I LOOK SOO HOT IN PINK!

Söndagen bjöd inte på så där värst mycket spännande.
Lite partner-mässiga diskussioner och otrevligheter likväl som godis och film-mys på kvällen.

Har bestämt att ha fest tillsammans med Linda i slutet av augusti.
Hon bjuder sina kompisar och jag bjuder mina, kommer bli svin-kul. Riktigt skoj.
Cowboy-tema????? Njet, säger Linda.
Får jag välja musik???? Njet, säger Linda.

Nädå, det kommer bli bra. Både musiken och kläderna.

Måndag då.....jobb igen, buuuuuuuhuuuuuuuuuuu.
2 veckors semester går såååååååååå fort.....bläääääääääääääääää
Ska jobba en vecka och sen vara ledig ytterligare en. Det blir nog okej ändå.
Längtar hem till Linda som är ledig idag. Hon är bra hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0