Semster - slutkörd

Alltså jag är så trött, så trött, så trött.....

...typ som att när semestern kom så bara gick luften ur.
Vill bara, bara sova.....zzzzzzzzzzzzzzz......

Otroligt, det har varit sjukt mycket och jag börjar känna mig aningen tveksam till min uppdelade semster faktiskt. Har 2 veckor först, jobbar 1 vecka och sedan ytterligare 1 vecka.

Men det är första året vi planerar semster för dottern som separerade föräldrar så man vet ju inte riktigt vad som funkar bra och inte. Vi får se hur det blir nästa år. Hon har alla fall fått 6 veckors ledigt vilket känns bra.

Vill ju vara ledig med min flickvän också, men det får vi ta lite senare i höst eller så.

Hela detta år, och framför allt denna vår har varit helt galen,
så mycket upp och ner, med jobbet, separationen, nytt förhållande....
...sedan några månader tillbaka har allt landat men det är fortfarande mycket som händer.

Har precis provat att vikariera för min chef på jobbet och vet faktiskt inte vad jag tyckte riktigt....
....det är kul att ta ansvar och man känner sig lite mäktig men faktiskt också skönt att slippa.
Bara jobba på liksom....det finns två sidor av allting....
Inväntar en omorganisation i höst för att se vad för tjänster som kan bli lediga,
då tänkte jag också bestämma om jag ska satsa på nåt annat eller helt enkelt jobba kvar som jag gjorde innan.

Nu väntar dock 2 veckors semester vilket känns bra trots allt.

Hepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0