Uppryckning och möbelbyte

Tänkte ta mig i kragen och göra färdigt lite hemma.

Listerna ska upp nu!!!!!

Inte sen....

Det ska dessutom målas lite, i köket....nu vill jag få klart.

Dock blir det lite så att jag blir så sugen på att fixa liiiiiiiiiite mer bara när jag ändå börjar.
Ska byta färg på tre väggar i vardagsrummet, fixa en fondvägg i köket samt måla på lite i hallen.

Har dessutom bestämt (nästan i alla fall) att byta möbler med mitt ex. nästa vecka.
Det blir bra tror jag. Hon vill ha mina möbler och jag vill inte ha hennes.

Jag är rätt nöjd ändå, för har jag tur så ändrar jag mig....

....hur som helst vill jag inte ha kvar mina. Min hjärna fastnat för ikeas "mörkbrun"
och de ny-gamla möblerna från mitt ex är "mellanbrun", inte lika snygg nyans.

Kontentan är ju i och med detta att jag kan stå med helt nya möbler som jag inte vill ha,
vilket är lite skumt, men ska jag ändå göra mig av med mina möbler kan jag lika bra byta dem
med mitt ex. även om jag inte är säker på att jag vill ha hennes....

Shit va detta blev skumt, hmmm......ska utforska hur det är att köpa en snygg soffa på avbetalning
på ikea. kan vara något kanske....

Kommentarer
Postat av: Lena

jag tycker att du är värd en alldeles ny soffa.

2007-07-31 @ 15:53:48
Postat av: Lena igen

förresten har väl IKEA presentkort och du fyller ju snart. En bra present kanske, om vi är många.

2007-07-31 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0