Nu firar jag närmaste framtiden

Friiiiiiiiiiiiiiiid i sinne!

Nu har jag semester till och med nästa vecka.
Börjar jobba igen 28 maj.

Jajamensan!

Verkligen skönt faktiskt. Kommer vara hemma hela veckan.
Vara själv, ha det bra, spela in lite fler låtar (som jag tänkte lägga ut  här nån gång....)
Fixa lägenheten och hjälpa far min att lägga nytt tak på sommarstugan.

Hmm....får nog ta det lite lugnt här ser jag....risk för en späckad vecka ändå kanske.

Imorgon ska Isa på prinsesskalas - hon är så laddad. Vi har köpt en rosa prinsesskrona.
Själv ska jag på en förhoppningsvis jättetrevlig lunch....ser mycket fram emot det.
Fint väder behöver jag imorgon också, då blir det en fulländad dag.

Såg förresten på Björn UlveusStina i lördags tror jag att det var.
Han berättade hur han och Benny skrev låtar.
De satt helt enkelt vid pianot/gitarren mellan 9-16 och pressade fram grejer,
tills de hittade de magiska melodierna och låtarna.
Han trodde inte alls på att man bara ploppar ur sig fantastiska grejer utan att man
aktivt måste försöka få fram dem för att de ska komma.
Det var intressant. Nu är det slut-lallat och stenhård låtskrivartid mellan 19-22 här på kvällarna...
...i alla fall vissa kvällar.....

....de sa inget om man fick dricka whiskey samtidigt....hmm.....jag får prova mig fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0